Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

ΠΡΟΣΚΟΠΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ

Σας παρουσιάζω μία από της πιο όμορφες προσκοπικές προσευχές που έχω διαβάσει...

"Σ’ ευχαριστώ Θεέ μου διότι και σήμερα μου έδωσες την χαρά να αντικρίσω το φως της ημέρας και να Σε δοξολογήσω για τα αγαθά που παρέχεις στους ανθρώπους. Φώτισε το νου μου σε σκέψεις αγαθές, οδήγησέ τα βήματα μου σε καλές πράξεις, αξίωσε με να αισθανθώ ολόκληρη τη χαρά της προσκοπικής μου ζωής, να γίνω ένας τέλειος Πρόσκοπος, χρήσιμος πολίτης στην κοινωνία και στο πλησίον μου. Φύλαξέ με από το κάθε τι που θα με εμποδίσει να υμνώ το Πανάγιο όνομά Σου."

/ΚΚ

2 σχόλια:

  1. Η προσευχή αυτή είναι κερκυραικής προέλευσης και έχει γραφεί από τον αείμνηστο Άγγελο Λαβράνο πολύ πριν το 1960. Η προσευχή αυτή είναι οδηγός ζωής. Καλά Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστούμε πολύ Σπύρο για το πολύτιμό σου ενημερωτικό σημείωμα. Καλά Χριστούγεννα και σε σένα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή