Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

3η Κοινότητα - Προγραμματισμός Κλάδου Ανιχνευτών Περιφέρειας Σαρωνικού

Dear Rovers (αγαπητοί Ανιχνευτές),

Χθες βράδυ συναντηθήκαμε οι βαθμοφόροι Ανιχνευτών της Περιφέρειάς μας και κάναμε έναν βασικό προγραμματισμό για την τρέχουσα προσκοπική χρονιά. Σας τον ανακοινώνω, πληροφορώντας σας πως η συμμετοχή μας/σας στις διάφορες Δράσεις θα συζητηθεί στη Σύνοδό μας. Αποφασίσαμε λοιπόν τα παρακάτω:
α. 24-25/10/09: "Εκδρομή-εξερεύνηση Δάφνης", πιθανότατα στη Νότια Εύβοια.
β. 21-22/11/09: Διήμερη εκδρομή σε οινοιποιία της Νεμέας με θέμα "Οινοποιία & Αγροτουρισμός"
γ. 27-28/3/10: Ανιχνευτικό Εργαστήρι Ναυτικής Τέχνης & Ιστιοπλοΐας
δ. 27/6 ή 4/7/10: Μεγάλο ημερήσιο Ναυτοπροσκοπικό παιχνίδι

Στα παραπάνω θα προσθέσω τις ακόλουθες Δράσεις προγραμματισμένες από τη Γενική Εφορεία του ΣΕΠ:
"Ειδική Δοκιμασία Προσκόπων Έθνους" - 14-17/11/09, στην Τρίπολη
27η "ΠΑΠΕ" - 8-10/4/10, στη Θεσσαλονίκη

Σας φαίνονται πολλά? Εμένα μάλλον μου φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα, και πρέπει να συναντηθούμε το συντομότερο δυνατόν για να τα κουβεντιάσουμε και να τα εντάξουμε στο δικό μας προγραμματισμό.

Και μην ξεχνάτε: 26-27/9/09 θα γίνει Ιστιοπλοΐκό Διήμερο για Ανιχνευτές από την Κοινότητα της Παιανίας, με 3 σκάφη Ανοιχτής Θαλάσσης, σε ένα εκ των οποίων θα είμαι εγώ κυβερνήτης. Υπάρχουν περιορισμένες θέσεις γι' αυτό και θα πάρω αυτούς τους 3 που θα μου δηλώσουν πρώτοι συμμετοχή. Περιμένω τα σχόλιά σας.

Φιλιά

Ο Αρχηγός σας

1 σχόλιο: